+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
AmyeraBeauty Berkesan
Sunday, March 30 | 02:07 | 0 comments
Assalamualaikum uollsss ! iolllss rasa iollss lama gilaa gegilaa tak update blog uollsss.. hahaha sejak dah ada instagram, twiderr and etc. so kalau rasa bosan je, bukak mende tu semua (kesian blog kena tinggal macam tu je haha)

Okayyy taknak bebel dah. sebenarnya sekarang ni kalau aku update blog mesti nak cerita pasal produk muka je..sesaje nak bercerita nak share dengan semua orang kann.. lagi lagi orang perempuan ni.. yelaa.. umur makin besar. maybe disebabkan hormon muka sekarang makin tak bersih.. tapi bukan sebab tu je.. tapi sebab aku gatal gatal start pakai seaweed whitening cream tu masa sem 5 (hmm menyesal)

so haritu aku ada cakap yang aku nak try collagen plus vit e tu kann.. okayy collagen tu aku pakai cuma 3 hari je.. alhamdulillah muka aku gatal gatal lepas aku pakai selama tiga hari saje.. okayy nak tahu kenapa aku bersyukur??? haaaa sebabnyaa produk tu dah disahkan oleh kkm yang produk tu ada kimia berbahaya okayyy.. bukan bahaya sikit tapi bahaya banyak.. sampai yang kena kanser kulit pun ada..

ni ghopaa collagen plus vit e tuu

so lepas stop aku pakai tu, i didnt use any skincare product and macam biasa lah muka aku sentiasa berjoget dengan jerawat.. *sebab tak pakai pape kan. aku pernah baca satu artikel ni.. once kalau dah guna skincare product, perlu diteruskan even bertukar tukar skincare. bila stop, tu yang naik jerawat laa, naik itu laa ini laa..

so aku pun try nour ain.. nour ain ni best sangat actually. i think this is the best product jugaklah.. tapi aku boleh cakap kesan dia sedikit lambat. maybe bahan kimia yang digunakan dalam bahan ni terlalu sikit kann.. then, aku pun try.. masa aku pakai tu okayyy tapi liang pori terbuka besar.. sedih tauu ! then takpelaa aku teruskan pakai sebulan.. lepastu krim malam dia yg kecik molek tu aku pakai lelama pun habis.. sedangkan toner, serum ngn krim siang semua tu ada lagi.. so aku pun stop laa.

ni set lengkap nour ain


masa tu aku tak pakai pape langsung tauu. yg paling sedih tuu time tu aku selalu keluar pergi site.. memang terdedah dengan cahaya matahari dan muka aku berbelang teruk..*mestilah teruk tak pakai pape kann.. dan akhirnya dahh lama aku usha usha dapat jugak aku beli amyerabeauty skincare nii.. masa pakai ni selama seminggu.. ya Allah teruja tauu ! ibu pun tegur muka da bersih sikit.. masa tu orang office pun tegur dah putih sikit.. sebab masa tu asyik keluar pergi site kann.. okayyy so sampai sekarang aku masih teruskan lagi.. nak cakap bersih sesangat sampai clean muka ni takk lah kann..cuma okayy lahh compare dengan yang dulu..


ni set amyerabeauty ni 
*sebenarnya memula tergoda sebab tengok packaging comel sangat hewheww

sekarang ni aku puas hati.. dan aku rasa aku akan teruskan je amyerabeauty ni.. alhamdulillah serasi dengan kulit aku..

sebelah kiri tu before sebelah kanan tu after *cehh bertestimoni bagai hahha

and one more thing girlsss.. for me lahh kann.. jangan cepat terpengaruh dengan skincare yang murah.. sebab kita kena berhati hati.. makin murah barang tu mesti makan murah ingredients yang digunakan.. tak gituuww?? hihii

okayylahh sampai sini saja.. bila bila nanti kita cerita lagi okayy pasal produk kecantikan ni.. okaylah tu saje. byee semuaa ! muaahhh :*

Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter