+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Kesan Seaweed Whitening Cream
Tuesday, December 3 | 00:39 | 0 comments
hyee assalamualaikum.. harini terasa nak bercerita pulakk.. setelah sekian lama tak mengupdate.. sekarang tengah cuti sem.. tapi next week aku dah balik.. sobssobsss :/ malasnyaaaa

okayy sekarang bukan tu yang aku nak cerita. tapi aku nk cerita sikit pasal seaweed whitening cream ni.. macam mana aku boleh kenal produk ni??? sebab aku ada nampak sorang budak poli aku jual benda ni.. budak tu muka dia memang flawless gilaa cantik memang gila gila lahh kann.. produk dia ada sabun, krim siang ngan krim malam.. aku pun try one set..



aku ni jenis memang gatal.. muka dah elok.. nak pegi try benda lain pulakk.. macam yang aku cakap kat post yang sebelum ni, aku cuba bedak tanaka dan sabun beras.. then masa tu muka da start naik itu ini laa kann.. then aku stop pakai dua produk ni..

lepas tuu, aku try pulakk seaweed whitening cream ngn sabun dy sekali mcm yg aku cerita tadi.. cuba punya cuba, sekali tak sangka ahh muka lawa gilaa.. memang glowingg sehh muka aku.. hahaha.. tapi aku tak tahan part muka aku jadi tegang.. memang seronok.. tapi rasa lain macam ahhh..

then aku stop pakai.. after few months, memang muka aku teruk habis.. bermacam macam keluar.. memang kesan sampingannya sangat terukk ! aku biarkan jee.. kadang rasa ngilu pun ada skin aku masa tuu..

bilaa jadi macam ni, aku pun pakai semulaa.. masa aku nak try tu, entah kenapa aku rasa waswas sangat.. rasa tak yakin.. i was likeee "krim ni boleh guna lagi ke takk ni??' then aku pun tanya owner yg jual ni.. still boleh pakai lagi kee?? dia cakap kalau warna krim malam tu tak berubah still boleh guna.. sebab mencuba krim malam dia ni laa aku takut sikit..

lepas je dua tiga hari aku cuba, ya allah ! aku mohon supaya kembalikanlah kulit aku yang lama dulu.. kulit aku yang tak payah pakai apa apa product pun, hanya pakai bedak johnson baby jee.. hmm hmmm..

now kulit muka aku dahh jadi teruk sangat.. ni laa pengalaman aku.. so for those yang muka dah elok, muka tak ada pape masalah, janganlah cuba macam macam.. nanti akan rasa menyesal sangat..

sekarang ni aku tengah ikhtiar.. tak tahu nak cuba produk apa lagi dahh.. aku ada dengar pasal bbplus collagen.. tapi masyaallah mahal nauzubillah ! dekat rm200.. belum tahap aku kott rasanyaa.. so aku search punya search, lastly aku dengar pasal set collagen plus vitamin e.. dengarnyaa bagus.. why nott aku cuba.. lagipun takkan nak biar skin aku terus macam ni kann.. so apa effect diaa, i will share with uollss soon.

tu saja untuk kali ni..byee byee !!

Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter