+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Exam Kali Ni
Thursday, April 25 | 08:40 | 0 comments
Assalamualaikum.. hye uollsss.. rasa macam dah lama pulakkk tak update blog ni. yelah busy sangat dengan exam kann. okayy harini i nak cerita sikit paper yang i amek untuk sem ni. so, i got 5 papers for this semester. my first paper is statistics. aku memang bebetul lemah sangat dengan statistics ni lelagi probability. sebab dari belajar math ke add math ke dulu, kalau dia suruh pilih soalan nak jawab aku takkan pernah amek soalan yang berkaitan dengan probability. sebab aku bukan orang yang senang imagine. *lemm sikit. hahahaa. apa yang aku jawab dalam statistics tu tak tau la apa yang aku jawab. aku mampu tawakal jela.

then masuk hari kedua ni bebetul mencabar. sangatt sangatttt !!!! aku kena jawab 2 killer papers. yang paling dasyat tu geoteknik 2. aku takut sangat sebab bila budak sem lepas yang akj pun boleh repeat paper ni. pehhh sumpah takut. lepas tu bertindih pulak dengan subject traffic.omgg ! betul betul dugaan sem ni. sumpah lepas aku jawab dua dua paper ni. memang sumpah aku takut sangatt. ya allah. takut dalam hati ni cuma tuhan je yg tau. sebab aku jawab macam hape ntah. sedih rasa macam nak menangis.

hari ketiga pulak aku jawab paper hydraulics. ehh pagi tadi lahh kann.. hmm  paper ni pun boleh tahan susah jugak. apa yang aku target tak keluar pun. maksud aku tak semua lah. ada jugak yang aku jawab tapi tak semua. apa yang aku target aku study soalan malam sampai tak tidur takde banyak pun keluar. sedihh sangat.

okayy so tunggu pulak last paper, structure analysis. untuk hari selasa ni. hmmm. sedih sangat. setakat 4 paper yang aku dah jawab ni, majority aku tak boleh buat. then, dulu aku pernah jugak rasa takut repeat. tapi takut aku tu, masih lagi aku kata dalam hati ada harapan untuk lulus. tapi kali ni entahlah.. hmmm. boleh tak imagine kalau kertas kosong daripada muka surat depan tak berjawab apa apa. sebab nak hentam pun tak tahu nak hentam apa. seriousss !

kali ni memang aku tawakal jela. aku dah cuba berusaha. aku tak tahu kenapa sem ni aku macam ni. rasa macam tak faham dan tak reti apa apa pulak. semangat nak study pun kurang. idk ! takpelah. aku dah cuba buat yang terbaik. selebihnya, aku cuma berserah pada Allah. sepanjang 4 sem aku jawab exam, exam sem ni lah yang paling menakutkan aku. what a scary lifee ! hmm sekarang ni berdoa je yang boleh aku buat. so wish me luck for my last paper. okaylah. tu saje. dah ngantok dan nak tidur. tata i love youu muaahh :)

 






this is a tough semesterrr !!! :'(

Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter