+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
My Big Day
Saturday, March 16 | 22:48 | 0 comments
Assalamualaikum wbt. Sebelum nak start cerita ni, just wanna say that i feel so grateful because until now im still alive and stay healthy.. Alhamdulillah umur aku dah pun genap 20 tahun pada 15hb March 2013 :) Terima kasih ya Allah kerana memberi aku peluang untuk hidup selama 20 tahun ni.. now, im 20 and i think i can get married ehh hehehe *over pulak dahh.. hehee.. bila umur pun dah 20, perangai pun mestilah kena matured kann.. so, aku akan mencuba untuk menjadi yang baik, menjadi anak yang solehah, menjadi orang yang berguna pada masa akan datang.. insyaallah :)

first nak cerita dulu pasal surprise party yang dibuat oleh girlfriendss, haziqah, aida, yanty, suhaila and lavv, saufan nazran.. i dont even expect yang diorang ni nak buat surprise untuk aku.. terharu sangat sangat.. thankss friendsss thankss lovee.. pandai diorang kenakan aku sampai aku tak perasan.. sepanjang 20 tahun, this is my first time i got surprise birthday party.. thankss all.. im so touchedd :')






thankss love.. i lovee youu <3



thankss girlfiieesss, i lovee all of youu <3

im the happiest person on that dayy !

thanks love <3 , thannkss friendss aida, ziqa, yanty and suhaila thank youu so muchh :)



okayy then cerita yang kedua pulakk, masa 15hb March tarikh sebenar befday, thanks to auni, ayu and ain sebab bawak pergi jalan jalan.. mulanya, aku nak balik johor sebenarnya.. tapi banyak sangat halangan yang membuatkan aku rasa takpe lah tak balik minggu ni.. balik minggu depan je.. lagipun ibu cakap balik je minggu depan sebab takut apa apa jadi pulak nanti.. so me, ayu, ain and auni pergi jalan jalan tengok movie semua andd andd andddddd you know whatttt??? aku dah pandai drive wehhh! aku drive daripada merlimau ke muar and muar ke kelebang heewwheww ! selama ni rupanya aku takut sangat nak bawak kereta tapi bila diorang suruh bawak, aku terus je jadi berani and yeaayyy now i can drive !




thankss to all my friendss yang sentiasa menceriakan hidup aku.. thankss to my lovee.. thank youu so much.. i will never forget this moment.. really appreciate it.. one day, when we are not together anymore, im preety sure that i will miss oll of youuu sayangggsss and our sweet memoriess :') HUGS AND KISS, NURUL AMIRA SYAHIRA xoxo

Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter