+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Lazy
Sunday, March 3 | 06:16 | 0 comments
Assalamualaikum everyone ! hewwheww.. isshhhh memang agaknya suka ekk tinggal blog lama lama then update blog sebulan sekali ni? hehehe.. okayy so harini takde topik nak cerita.. so i pun nak cerita sikit pasal perilaku aku yang semakin lama semakin malas.. sangatt !!

okay apa yang aku nampak, aku semakin malas belajar.. yee ! memang setiap sem pun aku malas belajar.. tapi at least, ada jugak rasa takut kalau tak buat assign bagai.. takut dengan test quiz bagai.. but for this semester, aku ambil sambil lewa semua tu.. assign tak kisah tak buat.. test, quiz tak kisah kalau tak study, and tak dapat jawab ! why im being like this? so the answer is i dont know why..

okayy lepas tu aku rajin skip kelas.. hahaaiiii.. ni kalau lah dengar kat ibu ngan ayah, habis aku kena bebel ni nakkk ! okayyy memang semester ni, aku rajin sangat, terlalu sangat ponteng kelas.. pehal entah aku tak tahu.. bukanlah nak cakap semester lepas aku tak pernah ponteng.. pernah jugak.. tapi sem ni nauzubillah punya pemalas.. bulan jan je dah sampai habis quota.. nanti kalau betul betul nak balik cuti nanti acaneee? haa acanee tuu nak buat? terpaksa cari surat mc tipu doktor bagai.. ishhh ishhh

banyak sangat perkara perkara malas yang banyak aku buat sem ni.. sepatutnya umur nak dekat 20 tahun lagi beberapa hari ni, makin berubah *ecehh saje nak beritahu birthday i 15hb ni.. hikkhikk ! ni takk.. makin malas jadinya.. kalau cakap pasal event kamsis tu takyah nak kata lah kan.. madang cabut pergi rumah ziqa jee.. myraa myraa apa nak jadii laaa ! ishhhh..

tapi kena ingat tu.. makin nakal nakal sangat ni, kang ada jugak tak kena bila exam tu nati kang.. ishhh mintak dijauhkan lah.. harap ni lagi sebulan nak final ni, berubah lah myra,. tolonglah berubah.. pelisshhh laaa berubah.. kata nak jadi successful woman kan?? kenalah rajin okayy.. haraplah aku dapat berubah dan tak teruskan tabiat buruk ni lagi.. tolonglah.. dua sem jee lagi myra.. janganlah kau buat hal okayyy ! mintaklah dipermudahkan segalanya bila nak akhir akhir ni.. amin..

Aaaaaaaaaaaaaaa !!!!!


Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter