+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Keek
Monday, March 25 | 09:59 | 0 comments
helloooolooo :) hahaiiii hikhikss.. harini nak update blog sebab terlalu bosan sangat sangatt dan sangattt okayyy.. kak ekin pun pergi kelas and diaa balik pukul 12 malam and im soo soo sooo boreddd.. okayy so dah takde cerita.. kita ada adakan cerita yg ada jelaa okayy hahaa !

okayy so saja nak beritahu yang i dah sign up Keek.. hikkksss :) masa mula mula ramai yang dok sebut sebut kat twitter pasal keek keek ni.. then aku pun tengoklah apa jee yang ada kat keek ni.. bila try usha usha, tiba tiba ada video video orang.. bila aku sign up and connect dengan twitter, nampak pulak si tyra punyee and i watched all of her videoss.. I cant stop laughing bila tengok dia dengan gedik gedik diaa tuu.. hahaa.. then bila kat fb, zulaika pulakk ada post pasal keek and aku pun tengok.. tapi dia ada tiga jee sebab dia kata dia tak aktif sangat .. so, best rupanya keek ni patutlah diorang dok sebut sebut jee.. hihihiii

benda ni dah lama dahh.. tapi aku baru nak mula main.. so, untuk permulaan memang keek aku kosonglah kann.. tunggu jelaa nanti kalau ada, nanti aku post kat keek ni.. hahhaa.. okayy so let me show youu my keek !

taraaaa ! 

hahaa.. tengok tu.. baru tadi sign up.. hehee.. for those yang ada ni, do follow me yeahhh.. hahahaa.. MyraCeyra ! okayyy so thats all for today.. 

orang yang tengah dalam kebosanan tahap gaban, thats me ! byeee and nitess.. love uolsss nitess :)

Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter