+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
What A Sad Life
Tuesday, January 8 | 18:08 | 0 comments
assalamualaikum.. gemorning everyone ! harini ada cerita sedih :( you know macam macam yang jadi.. bertimpa timpa nasib aku.. harini aku selsema.. ehh tak daripada semalam actually.. harini rasa tak sedap badan pulak.. rasa macam loya je tekak mual mual rasa nak muntah.. malam semalam, ada kelas communicative english..  then kepala rasa pening sangat.. pening yang teramat.. tak pernah rasa pening sampai macam tu sekali.. masa tu rasa takde mood nak studyy..

the second sad story is my phone have a problem.. i dont know why.. as everyone know, bb memang macam tu kann.. macam macam je problem.. hmmm.. and now, i dont know how to contact my mom to tell her about this.. cuma harapkan roommate jelaa.. nasib baik roommate pakai dua phone and phone maxis dia tak guna sangat.. sumpah rasa susah sangat macam ni.. sepatunya aku perlu standby satu lagi phone bila pakai bb ni.. sebab bb ni kadang kadang rosak macam tu jee.. tak jangka dan ta tentu *bukan bb je semua fon pun mcm tu jugak kan.. hmm.. what a sad life..

so disebabkan semua semua ni aku tak pergi kelas pun.. nak buat macam mana.. serious memang tak larat sangat sangattt.. sebenarnya larat.. but im a bit dizzy.. kadang kat sini okay jee.. sampai class nanti yang tiba tiba sakit.. masa kelas english pun aku minta nak balik sebab tak tahan kepala pening.. encik tu memang bagi tapi dia macam menyindir sikit.. mungkin masa tu muka aku tak nampak sakit kott.. hmmm *banyak kann hmm.. hee

aku ni tak boleh lakukan sesuatu tanpa ayah dan ibu.. aku rasa aku jauh sangat dengan diorang.. aku sedih.. kalaulah diorang ada dekat dengan aku, mesti aku tak jadi macam ni kann.. i dont know laa, when i got some problems, it will make me regret studying here.. so far from ayah and ibu.. hmm takpelah tuu.. so tu jelaa cerita sedih aku untuk harini.. kadang kadang rasa macam ditimpa malang pun ada.. tapi tak elok cakap macam tu kann.. sokayyy.. take it positive and always think mungkin ada hikmahnya.. okaylahhh.. tu saja untuk harini.. kita ketemu lagi yaaa.. byeebyeee :'(


im still a baby girl who need her ayah and ibu beside her.. i cant survive if i got any problems and i dont know how to solve it by myself :'(


Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter