+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Semester 4
Monday, January 28 | 00:36 | 0 comments
assalamualaikum.. hello im back ! haha.. harini aku terajin sikt nak update blog.. lagi lagi bila tak ada kelas pagi ni.. waahhh heaven nyaa.. hehe.. aku rasa lain betul nikmat bila takde kelas ni.. ya allah rasa seronok.. suka sangat.. heee !

so, aku memang belum pernah cerita lagi kan macam mana aku dalam sem 4.. okayy aku dah sem 4 okayy sekarang.. *ehh bangga jap jadi senior.. Ehh hehe.. okayy.. sem ni, sem 4 ni sepatutnya aku kena pergi LI.. pergi praktikal lah kan.. bukan duduk sini, duduk poli.. apa yang nak diceritakan, aku sekarang belum pergi LI lagi sebab aku LI masa sem 6 nanti.. cuma kos kejuruteraan awam saja yang LI sem 6.. so yang tinggal kat sini cuma budak budak kos aku jelah.. tapi aku rasa agak malu dan bengang sikit bila orang yang menyangka aku dah sem 4 tak pergi LI lagi, orang ingat aku ni tak cukup mata kredit.. isshh apa lah diorang ni kann.. haha

so bila dah sem 4 ni, subject yang aku amek, aku rasa memang semua lah tough tough subjectnya.. aku tak yakin dengan sem ni.. entahlah.. aku tak pernah rasa low confidence macam ni.. seriously, masa sem sem dulu, even aku bodoh bodoh pun, aku tau lah sikit sikit.. tapi sem ni, aku rasa takut sangat.. apa yang lecturer ajar aku memang tak faham langsung.. aku rasa macam down gila gila bila lecturer yang mengajar sem ni semua buat aku rasa boring, rasa tak suka and tak faham langsung.. aku rasa macam malas pun ada sem ni.. rasa nak memonteng kelas tu memang membuak buak.. i dont know why im being like this..

aku cuma tawakal jelah sem ni.. aku harap, tuhan dapat buka hati aku seluas luasnya untuk menerima segala apa ilmu yang lecturer and kawan kawan bagi.. aku taknak hampakan harapan ayah ngan ibu.. aku tahu diorang still belum puas hati lagi dengan pointer pointer yang aku dapat masa sem sem lepas.. so, aku berharap aku dapat naikkan pointer, tak banyak sikit pun jadilah.. aku perlu usaha dengan tawakal banyak banyak sem ni.. insyaallah.. wish me luck okayy..

okayy imbas balik muka muka dari sem satu sampailah sem 4.. haha :)

:: sem 1 ::
during Minggu Suai Kenal :)

:: Sem 2 :: 
before going to class

 :: Sem 3 ::
OSHA's stupid programme.. okayy boo me !

:: sem 4 ::
going back to johore yeeaayyy ! :)

okayyy, tu sahaja yee untuk harini.. byeee byee byeee :))))


Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter