+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Home Sweet Home
Friday, November 30 | 07:19 | 0 comments
assalamualaikum.. amboi.. berhabuk benor blog ni ekk? hahaha.. yang ni betul betul dah lama gila aku tak update blog.. kita tak update sebab busy yang teramat.. masa dekat dekat nk final tu, banyak assignment yang perlu disiapkan.. sem ni rasa penat sangat.. rasa tak tahan sangat masa duduk sana.. rasa nak balik rumah je.. sekarang bila dah dapat balik, tenang betul rasa hati ni.. yuhuuu !

bila dah kat rumah ni, sumpah aku rasa macam taknak balik sana dah.. entahlah.. rasa bosan sangat rasa tak best kat sana.. tapi aku sedar.. tak sepatutnya aku ada niat yang macam ni.. niat aku ni sepatutnya kena buang jauh jauh.. bak kata ibu, "kalau macam tu macam mana nak berkat belajar.. tu kan tempat belajar kita, kalau kita asek sebut sebut banyak kali, tu yg susah berjaya".. hmm okay ibu walaupun dia tahu kenapa aku taknak sangat balik melaka..

tak apalah.. aku fikir, ni dah sem tiga.. aku cuma ada dua sem je lagi dan tak lama lepas tu, yeayyyy ! aku boleh balik johor untuk selama lamanya.. tak payah kepala aku semak dengan problem lagi.. bila hari hari kena mengadap assignment, berkelam kabut bila ada test, ber struggle gila gila untuk final, dengan hal hal lain lagi ehh macam macam lahh.. haihhh.. sebab tu rasa seronok sangat duduk kat rumah.. *cehh kemain lagi asek ulang ulang seronok balik rumah.. biasalah, bila kat rumah kerja cuma makan tidur makan tidur je.. bangun tidur makan semua ibu dah siapkan.. cuba kalau kat poli? meggi je yang mampu.. pity me :/

setakat ni tak pergi mana mana lagi.. biasa lahh.. tak kerja tak apa sen pun takdakk.. nak mintak ibu ayah malu segan sebab duduk kat rumah tak pernah buat apa pun.. dok goyang kaki tengok tv makan tidur jee.. hahahaa..

tapi takpe lah.. duduk rumah pun dah best.. ibu selalu je bising sebab aku suka bergaduh dengan adik adik.. ishhh ishh apa kee teruk punya kakak lahh aku ni.. hahhaaa.. aku suka balik rumah.. rumahku ni ibarat syurgaku.. *ehh lelebih la pulakk.. hahhaa.. okaylah.. setakat itu sahaja yang mampu aku cerita pada hari ni.. lepas ni aku akan cerita lagi.. result aku keluar pada 10hb december 2012.. kalau memberangsangkan, aku akan cerita.. tapi kalau tak, faham faham ajelah ye.. okayy.. aku betul betul dah ngantuk ni.. kita sambung cerita nanti lagi ye.. okayy.. nitess.. assalamualaikum :)

i hate you merlimau, i love you johore ! :)


Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter