+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Wedding lagi
Monday, May 14 | 06:39 | 0 comments
sejak akhir akhir ni, memang lah mak pak sedara kami kawin jaa.. hehehee.. okay.. mesti pelik kann tajuk yang sama je.. memang post aku memanjang pasal wedding je.. tak pun engagement kann? hahaha.. so, sekarang ni orang kata lifecycle kann.. semuanya berjalan.. aku pun makin tua dah ni.. hahahah

okayy tapi aku rasa mybe ni last post yang ada pasal wedding mak ngan pak sedara aku lahh.. sebab pak sedara yang bongsu umur dia atas aku.. so lambat lagi lahh kott.. kalau dah pun. mungkin tak lama lepas tu aku pulakk.. hihikkk..

so, back to our story.. ni cikjef pulak yang kahwin.. hari tu cikca kann.. tak payah lah tanya kenapa cikca yang kahwin dulu.. yelaa.. dia dah langkah bendul memang.. hee.. okayy.. wedding cikjef ni agak grand jugak.. memang  terkejut jugak lah dengan hantaran, pelamin and bla bla blaa semua.. okay boleh tak nak macam tu jugak? hehhee.. masa tu, semua family daripada johor turun kl.. family nanny pun turun jugak..

congrats to cik jef and cik azie.. selamat pengantin baru.. semoga kekal hingga ke anak cucu  :)

aida, adik kita

ziqa, cikca ngan nanny macam datin kann

hellooo

haziq ni tinggi padahal dah pakai wedges ni

single lagi ni sape nak buat menantu? hihiii

sorry i terlalu sukakan background dia sebab tu banyak gambar i je

akma dengan afiah yang comel, at masjid putrajaya

 family :)

ha tuu dia pak sedara kita kawin tu diaa

okayy dahh.. sampai sini je ehh.. penat sangat sangat sekarang ni.. yela sebab sekarang tengah busy kerja kann.. okayy.. itu aja.. bye bye :)


Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter