+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Flashback
Wednesday, April 4 | 01:28 | 0 comments
i dont know why.. lately, aku selalu teringat kisah kisah yang dulu.. masa aku kecik kecik dulu.. masa aku kat pahang.. when i was in kindergarten.. primary school, secondary school..

aku ingat lagi masa kat pahang, umur 5 ke 6 tahun gitu, masa tu kat pekan ada satu playground besar.. playground tu tak jauh dari rumah.. ramai budak budak main kat situ.. ayah ngan ibu selalu bawak aku aida ngan ayen pergi situ.. tiap petang bila hari sabtu ngan ahad.. nanti diorang pun ikot je kitorang.. kitorang pun main lah puas puas.. bila pergi sekarang playground tu dah takde lagi :'(

ayah dulu selalu jugak bawak kitorang pergi melaka.. naik kereta lembu lah, pergi rumah melaka lah, pergi zoo and yang paling wajib mesti kena pergi water world.. hehee.. i love water so much.. dulu memang selalu sangat jalan jalan..

entah.. aku tak tahu kenapa aku teringat semua tu.. lepas tu, aku teringat masa aku baru baru pindah kota.. sampai lah aku pindah tempat yang sekarang ni kat pasir gudang.. aku teringat zaman sekolah, teringat semua lah.. tak kira lah yang buruk ke yang baik ke, pahit ke manis ke, tak tahu kenapa, i often remember all that moments..

now i realized that this life is too short.. next month, my second semester will be end.. pejam celik pejam celik je.. cepatnya masa berlalu..

 kakak ngan aida masa kecik dulu

bestnya bila macam ni je.. takyah jadi besar.. takyah fikir banyak masalah.. takyah fikir apa apa pun.. main je kerja.. bila lapar? makan ! bila penat? tidur ! bila ibu suruh mengaji? lari !! hahah

i am 19 now, thanks ibu and ayah :)

wish me luck for my final.. seriously takut.. hehehee.. i will try my best.. aja aja fighting !


Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter