+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Sahabat
Sunday, March 11 | 04:23 | 0 comments
sahabat adalah seseorang yang selalu bersama tidak kira sama ada susah atau senang.. sahabat juga akan sentiasa menemani kita dalam menghadapi sebarang dugaan dan ujian.. kawan sangat diperlukan dalam hidup after our family..

friend was very easy to find.. kat tepi jalan pun ada.. no, i mean tak sampai berapa minit kita kenal seseorang tu pun, kita dah boleh ada kawan.. but we have to remember, nak cari kawan memang sangat mudah.. tapi nak cari kawan yang sejati, itu tersangatlah susah.

sometimes, we have to think that not everyone can accept who we are.. that is the normal thing because nobodys perfect in this world.. so, terimalah kawan seadanya :)

okay tu cuma mukadimah je okay.. ahhahaha.. panjang tak? hehee.. and i'm really grateful to have them in my life.. those who are always with me.. haziqah, aida and afiq.. thanks sebab selalu memahami.. aku rasa korang sentiasa buat yang terbaik walaupun sesuatu tu tak perfect.. aku nampak korang sentiasa mencari ikhtiar dan jalan kalau aku ada masalah.. dan yang paling aku hargai adalah korang selalu menerima teguran jika korang ada salah dan sentiasa menegur aku jika aku pun ada salah.. heheee.. pehh penat lah nak cerita pepanjang..

okay haritu kitorang ada keluar sesama.. masa tu aku sangat sangat tension dah lama tak keluar.. yela.. takde sapa nak bawak kan.. then masa tu ziqa ajak keluar.. kitorang pun keluar lah sesama.. makan tutti frutti, tengok wayang and so on.. shopping? eemmm ta sangatlah kann.. sebab masing masing kering.. hihii.. sebenarnya aku keluar nak setting phone.. aida pulak nak survey something or wtv, i dont know lah.. pastu ziqa ajak pergi tutti frutti.. aku pun ikotlah.. aku amik chocolate plus vanilla.. aida pun amik chocolate plus ape tah tak tahu.. ziqa pulak amik banyak sebab dia shares her ice cream with afiq santibanez.. then bile timbang timbang timbang.. eheehee.. mestilah ziqa punya yang paling mahal sebab amik banyak and aku punya paling murah sekali.. eheehee

tapi aku agak sedih la sebab diorang punya topping semua menyelerakan.. aku pun menyelerakan jugak.. tapi smarties yang aku amik tu keras.. tapi benda dah ada depan mata, aku pun makan jelah.. rasa ice cream nice lah.. then kitorang pun pegi lah jenjalan jenjalan pastu tengok wayang pastu balik.. masa tu aku rasa puas sangat sebab dapat release tension bukan sebab belajar, assignment yang banyak, quiz tu je, tapi banyak sangat problem.. eemm sedih tauu :(

so i hope our frienship will last forever.. hanya korang yang berada di sisi aku dan hanya korang yang aku sayang.. XOXO.. mmuaahh :*

eemm tedapnyee tite punye keyimm hahaha

 A.Z.A.M

 rasa macam kurus gitu hihii 

sayangnya mmuuahh :*

 hehee aida yang snap 

 abang jual crepe ni nak jugakkk

ehh cam best je cite nii

kami rasa kami cantik la okayy perasan hahaa

eee aida bajet kuruss hohoo

i love them.. seriously i will lost without them.. thanks for everything.. mmuaahh


Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter