+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Baucer dua ratus
Saturday, March 17 | 06:12 | 0 comments
seriously puas.. baucer rm200 tu dah habis dah guna.. selama ni aku takot sangat sebab expired date nye dah nak dekat.. hihii.. tadi keluar ngan ibu n ayah.. ayen takde sebab taknak ikot.. aida pulak keje.. so pergi lah bertiga :)

bila aku masuk kedai, aku terus tanya kat orang tu yang baucer ni boleh guna tak.. and aku tunjuk sekali baucer tu kat dia.. sebab ada yang pernah cakap, ada orang yang guna baucer tu, tapi cancel sebab copnya tak berapa nak nampak..

okay then dia cakap boleh.. aku pun redah lahh.. aku buat kedai tu macam kedai aku sendiri.. yelah.. kerek je amik macam macam.. heheee.. padahal tak tau ada baucer.. aku beli macam macam.. banyak pada stationary.. nak beli buku tapi takde jual.. mana la ada jual buku yang berkaitan civil engineering kat tempat tempat macam tu..

aku masuk dua kedai.. aku belikan lah jugak untuk ayen ngan aida punya barang barang macam pen pemadam.. tapi aku beli pembaris ngan pemadam banyak sangat.. bila aku fikir balik, lagi baik kalau beli je test pad lebih lebih.. emm tapi nak wat macam mana.. dah beli kann.. dan rm200 tu barulah aku sedar tersangat banyak sebab sampai tak tahu nak amek apa lagi dahh..

tapi agak happy jugak sebab dapat satu cooler fan.. cooler fan tu memang aku carik selama ni.. sebelum ni aku punya pun ada tapi tak boleh letak atas riba or katil.. kena letak kat tempat yang flat je.. kalau tak orang kata nanti rosakk.. so memang aku carilah yang boleh letak kat atas katil or riba.. pastu ada pulakk.. betul betul tinggal satu.. rezeki aku :)

hehee.. thanks ibu sebab ibu temankan kakak beli itu ini.. lepas tu kan, ibu ada tolong pilihkan buku doa.. buku tu macam untuk solat solat sunat punya doa.. ibu pun ada beli buku resepi masak jugak.. semua guna baucer tu.. hehee.. and tadi rasa macam kitorang amek barang free je :)

 ni lah barang yang dibeli tadi

 pen merah pen biru u marah i miss u hahaha

 ni lah cooloer fan yang aku dah lama nak hehe dapat jugak

magic tau boleh dirikan lagi harganya limeploh


last sekali dah takde barang nak amek lagi nampak kat cashier ada kismis ibu suruh amek

hhehee.. bestnye.. mintak mintak lah tiap tiap sem ada dapat baucer aceni lagi :))

Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter