+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Wedding
Wednesday, February 15 | 21:29 | 0 comments
this ceremony was held on 3rd until 5th of February.. ni adalah perkahwinan makcik yang paling aku sayang.. dah lama lepas dahh punn.. tapi nak update jugakk.. hehee

flashback.. since i was child, i felt that she's like my sister.. pernah dulu masa darjah satu,  cikgu kat sekolah tanya sorang sorang student kat dalam kelas aku, "beritahu siapa nama kakak masing-masing?".. i dont know how to answer because i have no sister.. but when the teacher came to me and asked,  i said "Norhafiza"..

masa kecik kecik dulu, dengan cikcah yang paling aku rapat.. main basikal sama sama.. main podok pondok sama sama, pergi mana mana semua sama sama.. sometimes, pergi sekolah pun sama sama.. when we play together, i was easy to cry.. lepas tu, nanti nenek marah cikcah.. kesian kan dia.. bila nak pergi sekolah pulak, time tu aku kecik lagi.. beg aku berat sangat.. lepas tu, cikcah tukarkan beg aku ngan dia.. dia suruh aku pakai beg dia.. masa tu kitorang jalan kaki.. bila fikir balik rasa terharu kann :/

bila dah besar sikit, aku masa tu dah tak duduk rumah nenek lagi and aku pun dah jarang jumpa cikcah lagi.. bila aku balik kampung, nanti mesti aku sibuk sibuk ikut dia naik motor.. heee.. sampaikan bila aida ikot dia, nanti aku jealous.. hihii..

bila umur dah meningkat dewasa lagi, masa tu rasanya kitorang dah boleh fikir and we were more matured..masa tu, aku cerita macam macam story  kat dia.. then, i asked her to keep all of my secrets.. heheehee

bila dah tiba masa dia kawin, masa tu hati aku rasa agak sebak.. sebab orang yang aku rapat, orang tempat aku meluahkan perasaan, dah pergi dengan orang lain.. tapi takpelah.. mybe dah sampai masanya kann.. so, aku pun happy bila tengok dia bahagia..

congratulates cikcahh.. hope you happy forever and ever after..

bestnya kawinn hahahahahaahahahaa

ini kerjanya lepas cikcah nikahh haha

eeeeiii tak ready lagi okayyy

alahai semua ngengade.. hihiii.. gaya bebass !

ibu ngan cikjeff pegang bunga paha pun boleh jatuh.. hihihhii

i was chosen to be her pengapit

hehee sempat ajeee

silat time besauu punya langkah hehee

wahhh pandai nya budak kecik ni silat hahahaa

susah jugak nak jaga pengantin ni.. heheehee

anak anak dara hahahaa

makan damai pulakk pastu balikk

merahh you makngahh ! hihii

selamat pengantin baru cikcah.. semoga kekal hingga ke anak cucu :)


Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter