+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Kehidupanku setiap hari di sini
Saturday, January 14 | 21:14 | 0 comments
memang aku dah pun lalui sem 1.. and sepatutunya aku memang dah biasa nak hidup because i'm not the one who is new here.. someone yg tak kenal siapa2 or don't know anything..aku mohon kamsis dan aku dahpun diterima duduk kat kamsis ni

aku tahu, most of my friends dont want to live here sebab tak nak terikat dengan peraturan.. aku pun sama.. but actually i dont mind because aku pun bukan lah orang yang terlalu mengikut peraturan sangat2..

i have no friends.. there is no one here.. fortunately i have a kind roommate and she always accompany me wherever i go.. tapi, rasanya tak sama sebab dia sem 3 and aku sem 2.. dia pun selalu balik bila hujung minggu..

dia pun ada kawan yang dia kenal kat blok or asrama ni.. aku pun sebenarnya adalah jugak kenal but not too close.. and then,aku takde pun budak kelas yang duduk kat blok ni.. so, akuu kenalah berjalan pergi bilik diorang bila nak belajar.. dah la tak boleh keluar blok sebelum pukul 11.. so aku kena balik semula blok aku sebelum pukul 11..

aku memang duduk sorang2 kat kamsis ni.. at first, aku rasa mungin aku akan dapat kawan kawan kat sini.. just lambat sikit lah..  tapi aku rasa aku memang seorang yang tak pandai nak bercakap or jadi peramah bila aku tak ada seorang kawan.. tak kira lah kawan laki or perempuan.. aku tak ada sapa2 kat sini except my roommate..

aku jadi diam kat sini dan aku lebih suka berkurung dalam bilik kalau tak ada apa2 kerja.. and around me are seniors.. so its hard for me to communicate..

first day going to the class.. hari2 pakai baju bengkel. cuma hari isnin pakai baju kurung.. ahaha

she's my bestfriend.. tau selekeh? biasa lah baru lepas berjemur tengah panas buat kerja suvey.. hehee

kalau ada gap, diorang tak balik rumah.. diorang lepak bilik aku je.. zieqa, tyra and aida lah yang selalu lepak bilik.. hehehee :)

boleh dikatakan selalu kena pergi pusat islam blok ni.. sometimes aku mengeluh jugak.. but my mom said 'tak baik cakap macam tu'.. btw, i already miss ibu :(


Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter