+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Syukur alhamdulillah
Tuesday, December 13 | 06:59 | 0 comments
assalamualaikum.. hello.. okay today i just wanted to say that i'm so grateful of my result.. hee.. sebenarnye tadi aku baru tgok result aku.. aku rase bebetol hepi tgok my result even it's not too good.. okee.. act aku check result aku ni lmbat.. sebab aku kene denda.. hihihii.. aku kena saman sebab before aku kluar kamsis, i didn't clean up my room.. hee.. teruk kan aku? hiihhii.. aku tak tau pulak yang klau tak bersihkan bilik kena saman sampai result kene tahan..

oke nak story sikit.. hee.. mase mlm 12.12.2011 tarikh result aku kluar.. sume org check mase tu.. so line agak busy.. aku pon tggu lah dgn sabar.. ttbe ade sorg kawan aku ni, zieqa bgtau yg result dye kene than sbb dye kte kat situ ade tulis yg die tak pulang kan harta politeknik.. kawan aku dah panas and siap marah2 lagi.. tapi mase tuh aku diamkan je sebab kaki aku menggigil tggu result aku loading.. lame jgk la aku tggu.. dalam dekat pkul 1 lebih gitu.. lame kann? lastly, aku tak tahan and i asked my friend, tyra to check my result. mase tuh aku dah berselawat banyak2.. after that, i got phone call from tyra.. bila aku angkat call die.. die buat suare yang macam result aku ni teruk.. aku bebetol dah ketakutan and act dye cakap yg ade problem ngan aku punye result.. dye kte tak boleh check and my problem sama ngan zieqa.. huhhh ! tibe2 aku pulak berangin mase tu.. hehee.. then, whole night i didn't stop thinking kenapa result kene tahan??

pagi2 besoknya awal jugak lah aku bgun.. aku tak mandi tak ape, straigt to the phone.. hehee.. aku pon call lah org poli tanye why i cannot see my result?? then she said that i have to pay my summons first.. the total is rm20.. then she asked me come to poli and pay there.. peehh.. whatt??.. how can i go to malacca just to pay my summons?? !! omg ! but fortunately dye kate boleh kirim kawan.. so aku mtk lah tlg my classmate, faiz to pay for me.. dia pun on je.. baik jugak si kandang ni taw kgkdg.. heehe.. and zieqah pon sruh bayar utk die skali.. ptg tuh aku bank in duit and faiz kata nak pegi besok sbb dye ade hal ptg tu..

at tomorrow, faiz go to poli and he have paid for me and zieqa..  lpas dye bayar, aku dah excited lah nak check.. aku bebetol berangin sbb blum boleh check.. aku bebetol geram mase tu sbb aku dah bayar tapi tak boleh check.. aku dah start mencarut.. so, drpd aku sakit hati dan trus mencarut, aku pon trun bawah and telling to my mom that my result cannot checked.. then i watching tv, crita sinetron.. hehehe.. mase iklan, aku tergerak hati nak naik atas balik and aku pon try la bukak laptop and check balik.. whhhooaa ! aku terkejut sbb boleh check.. aku pon bukak pelan2.. fuhhh ! bederau darah aku mase nak bukak.. aku tak sangka yang aku bole dpt result mse tuh.. syukur alhamdulillah.. terima kasih ya allah :)

the way aku study and bnyak main, aku tak sgke boleh dapat result macam tu.. hehehe.. aku tak sangke sebenarnya.. hee.. but act i can't too glad becos my way is still long.. i cannot to satisfied and proud of my result.. pape pun, aku kena study hard to get the high pointer for the next sem.. i will make my parents happy to see my successfull.. i will prove it.. aja aja fighting !!!! heehee.  (sorry act baru first time dpt result kt ipt kann.. tu yg beria post.. mmg overr.. hee.. okeoke)  tu saje my post for today.. gudnite la.. tata :)

okay.. ni lah dia muka budak hepi tadi.. tp skrg dah ngantok.. hee.. dye nak tido.. nite.. sweet dream :)


Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter