+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Our vacation
Sunday, December 25 | 01:23 | 0 comments
hye hello.. hee.. so happy because dapat jenjalan sebelum balik poli even in a short time.. heehe.. mase plan tu, kitorang semua tak tahu kat mana tempat bercuti yang best.. my mom ni pun search kat google lah then dia ada suggest pergi tempat tempat yang best.. dia ada cakap pasal bandar i-city..

at first, i thought bandar i-city? a place full of beautiful lights? nothing special besides snap some pictures and jalan2 macam tu je kan.. lagipun aku tengok dah biasa sangat orang lepak situ.. but my mom told us that there is a place called snow walk there.. my mom cakap kat situ konon like overseas tiruan la.. aku dah terbayang lah tempat tu mesti sejuk.. masa tu aku ngan adik2 aku dah excited nak pergi.. hehee.

according to our plan, lepas aku daftar poli, letak barang and terus pergi.. tapi, masa tu aku tak berapa sempat nak prepare ape2 sebab busy sangat dengan barang2 poli aku.. adik2 aku yang lain pun sama.. hemm.. so the next day, lepas dah settle semua pasal hal2 poli aku, ktorang pun bertolak and we stayed at my uncle's house for two days..

masa nak pergi tu, jem teruk yang teramat sangat.. lastly sampai jugak.. masa kat sana, ramai sangat orang.. my uncle pun tolong beratur to buy our tickets.. lepas tu je, ktorang pun sewa lah jaket.. lepas dah masuk tu, pehhh !! sejuknya cuma tuhan je yang tau.. dah lah aku tak pakai boots.. ktorang pon amek lah gambar.. tapi seriously tak tahan.. aku pun keluar sewa boots.. masa tu my uncle suruh cepat sebab dah lewat.. aku pun tgok lah jam.. pukul 11?? haiisshh.. belum puas kott.. tapi aku pon masuklah sekali lagi.. lepas masuk balik.. ktorang pun amek lah gambar.. tapi yang paling sedih, battery kamera boleh abis.. tapi nasib baik ada kamera handphone.. tapi tak berapa nak clear lah..

hermm.. actually aku tak berapa puas sebab tak dapat ambil gambar banyak2.. tapi tak pe lah.. nanti aku ajak ayah ngan ibu pergi lagi.. hehee.. btw, thanks to ibu and ayah sebab bawak pergi jenjalan.. hilang sikit stress kat kepala ni sebab dah naik balik poli kan.. hee :)

tak berapa nak clear lah.. memang tak cantik.. tersangat sejuk masa ni.. heehe..

okay.. masa ni agak lega sikit lah after wearing boots and gloves.. hee..

my sister.. muka dah macam ape tahan sejuk.. hihi..

with my lil bro.. sejuk bebenor dah dia.. hahaa..

alahai.. so dark.. tak nampak lah.. hihiii..

igloo :) hehe.. budak jakun.. tak lawa kan?.. hehee..

okay.. seriously my legs got cramp.. aku tak tahan ice masuk dalam boots aku.. then aku pun keluar.. hihii :) 


Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter