+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Rindu sem satu
Friday, December 16 | 09:32 | 0 comments
hello.. hehee.. hari ni aku nak story yang aku dah nak masuk sem 2 and byebye sem 1.. heehe.. tibe2 rase rindu kat sem 1.. okay now, i want to rewind all about my sem 1.. hee.. there are too many memories in sem 1.. hee.. nak tau? mase baru2 masuk POLITEKNIK MERLIMAU MELAKA lah kan.. lepas daftar ada orientasi.. aku benci dengan orientasi.. but after one week, everything was okay.. and i can go to the class everyday like other sem students..

hee.. mase tu aku rase semangat.. bgun pagi, pegi kelas awal2. tapi biler dah lame2 tu, rase macam malas.. tudung pon mse tu pakai tudung sarung je.. sbb senang.. hehee.. emm.. sem 1 ni aku rase aku sesangat banyak main.. focus on study tu mmg jauh skali.. always late to class sebab bangun lambat.. sampai kene marah dgn lecturer.. heehee.. aku sesangat suke berjalan, merayap sana sini, entah ape2 je aku buat.. hee.. mmg sambil lewa..

the best moment in sem 1, aku belajar tido sampai pukul 4, 5 pagi to finish up my assignment yg berlambak, kadang2 sampai tak makan becos mlas nak turun nak beli makanan.. hehee. but seriously aku sgt suke buat kerja last2 minute.. and sometimes i late submit my assignment.. teruk ek?? muke lecturer pon mcm nak tak nak amek assignment aku.. tp nseb bek assignment tu dye trima jugak..

tapi mase final exam, baru lah aku ngan kgkawan aku dah ade kesedaran and time last2 minute tu la baru nak study.. hehee.. rindu la my girls yg slalu ngn aku, tyra, zieqa ngan aida yang gila,  kawan2 lain pon same jugak.. really miss them .. it's okay.. meet u olls in sem 2.. i miss this moment  :)

muka budak2 gedik.. hahaha..baju memang same sebab beli same..hihi

okay.. time ni ada jamuan jabatan kejuruteraan awam.. hee.. over kan? haha..

nampak tak? mula malas bangun pagi pegi kelas..sebab tu pakai syiria je..gemok kan? haha

polibrigade time.. paling tak suka sebab kena kawad !!.. hee..

saya sayang semuanya :')

i'll never forget my memory in sem 1.. it's really happy + sad + funny and so on :))


Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter