+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Engagement ceremony
Saturday, December 31 | 21:47 | 0 comments
cousin ni dah bertunang.. aku bila lagi ? hee.. okay.. at this moment, aku rasa macam tak sangka yang dia ni dah nak tunang.. hee.. dulu aku rasa aku ngan dia masa kecik2 dulu selalu main sama-sama bila balik kampung.. tapi sekarang dia dah bertunang. hee..

so, she will getting married soon.. hee.. by the way, congratulates along ! and hope u happy till end of ur life :)

them :) semua sedara sebelah ayah

sarung cincin time.. congratulates along.. cantik kan dia..

fiancee.. mesra gitu kan..

hee.. dia ibu angkat saya.. hhehee.. 

who's that? hee.. okay.. mase awal sem satu dulu, aku pernah pergi kampong semaloi and i have followed plkn activities there..  masa tu ada pogram anak angkat.. dia ni sebelah rumah mak angkat aku.. aku panggil dia 'ibu' sebab mak angkat betul aku panggil 'mak'..

kira memang kenal lah and baik sebab masa tu ktorang sama2 buat kerja kat warung sampai pukul satu dua pagi.. hahahaa.. rumah dia memang betul2 sebelah rumah mak angkat aku.. tak sangka boleh jumpa dia kat sini.. hee..  

selesai sudah majlis pertunangan dia.. and aku pun nak balik lah.. hee.. 

okay.. tetibe terfikir.. dia dah tunang.. aku bila lagi eak?? hahhaa.. no no noo ! hee.. i have to finish my studies first and achieve all that i want in my life.. then, barulah boleh fikir nak tunang ke kawin ke or blablablaa.. hee  :)


Older Post | Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter