+Follow | Dashboard


Myra Ceyra
Cuti sem yang amat membosankan
Sunday, December 11 | 06:08 | 0 comments
 hello.. sekarang aku nak cite pasal cuti sem aku yang teramatlah membosankan.. okay ! nak tau tak yang aku tak buat ape2 langung kt rumah.. hee.. keje aku makan tido makan tido.. tu la yang aku buat stiap hari.. aku rase insyaallah kott agaknye sampai abes cuti sem ni.. emm.. aku mmg nak kluar tapi sen takde :( .. hmmm. act aku sndri pon tak tau mane pergi duit aku.. seriously aku tak ingat bila aku gune duit tu and buat ape aku gune duit tu.. aku ni macam budak2 yang tak tau nak pegang duit and sometimes aku betol2 careless.. yg paling teruk bila aku sendri lupe aku letak mane duit aku tu.. hurmm.. hee.. da melalutkan? saje je nak story.. okay.. tp betol skrg aku mmg bosan sgt.. aku igt nak keje tapi aku tak rase yg ade org boleh bagi aku keje dalam masa yang singkat ni.. hee.. sbnrynye ade je.. tapi kt Mcd ke KFC ke.. kat fast food je la.. tp persoalannye.. larat ke aku keje mcm tu?.. hiihi.. hmm.. btw hari tu aku ade balek kampung.. hehe.. thanks la to my auntie fieza (cikcah) sbb blanje ktorg makan.. macam2 die blanje.. pdahal time tu aku dah makan burger special.. perut kiranya agak full lagi la.. tapi takde la full sgt.. aku target nak order ABC je sbb dah mkan burger special.. tapi cikcah boleh kan suroh order jugak makan.. aku pon order la nasi goreng USA.. so perut aku sangat2 full time ni..  hee.. trima kasih cikca.. laen kali blanje lah lagi okay  :)

makan dekat telok sengat.. muke lapar tengah tunggu makanan.. heee

ABC dye seriously sedap.. tak tipu :P

tahu kenyang?

ibu ngan nenek :)

muke orang senang hati bila dah kenyang.. hehee


| Newer Post

Navigate Here

About Credits Wishlist Entries

Sweet Memory


Followers

Lets Shout
Cbox


Facebook


Myra Ceyra



Twitter